Priaznivé ceny
- Úvod
- Často kladené otázky
Často kladené otázky
Za ako dlho od potvrdenia objednávky bude tovar odoslaný?
Tovar, ktorý je na e-shope označené Na sklade, je spravidla odosielaný nasledujúci pracovný deň. Iba keď zvolíte platbu prevodom, čakáme na pripísanie čiastky na náš účet.
Ak je pri tovare napísané Nie je na sklade - na objednávku, budeme objednaný tovar objednávať vo výrobe, ak doba výroby presiahne 5 pracovných dní, budeme Vás informovať o predpokladanom dátume, kedy bude tovar k dispozícii. U nakupovaného materiálu / napr. KONG / sa môže stať, že budete čakať o niečo dlhšie, vždy ale budete mať možnosť objednávku zmeniť alebo zrušiť.
Čo robiť, keď objednám nevhodný výrobok?
Ak to zistíte ihneď po odoslaní objednávky, stačí odpísať na potvrdenie objednávky, ktoré Vám príde na mail a objednávku zmeniť alebo stornovať.
Ak to zistíte až po rozbalení balíčka, máte 14 dní od uzavretia objednávky možnosť odstúpiť od zmluvy. V tom prípade prosím vyplňte odstoupeni-spotrebitele-od-kupni-smlouvy.doc a pošlite ho spolu s tovarom na adresu: Lanex, podniková predajňa, Hlučínská 727/2, 747 23 Bolatice. Formulár môžete poslať aj mailom na adresu prodejna@lanex.cz s informáciou o zaslanie balíčka.
Ak budete chcieť tovar vymeniť, napíšte nám za aký, keď si nič nevyberiete, vrátime Vám peniaze na účet.